Вівторок, 19.09.2017, 19:07
Славутицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2
Вітаю Вас Гость | RSS
Форма входу
Меню сайту
Миттєвості життя
Освітні сайти

КПІ м. Славутич
Молодіжна рада
Наше опитування
Як ви оцінюєте інформативність сайту ЗОШ №2?
Всього відповідей: 345
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Червень » 27 » Звіт директора
12:37
Звіт директора

Звіт директора

 Славутицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області за 2016-2017 н.р.

Персональний внесок керівника у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу у навчальному закладі

Директор школи – Ігнатова Алла Володимирівна - призначена на посаду з 01.11.2016 року. Функціональні обов’язки директора визначені відповідною посадовою інструкцією, чинним Статутом школи та наказом від 07.11.2016 №199 «Про розподіл функціональних обов’язків між адміністративним персоналом школи».

Протягом звітного періоду директор здійснювала безпосереднє керівництво педагогічним (21 особа), учнівським (238 осіб) та адміністративно-господарським (18 осіб) персоналом закладу.

За головуванням директора проведено 8 засідань педагогічної ради, що спрямовувала свою діяльність на підвищення рівня організації навчально-виховного процесу. З урахуванням реальних потреб школи та на виконання річного плану роботи проведено 7 нарад при директорові, ухвалені відповідні рішення за порядком денним розглянутих питань. У межах своїх повноважень директором видано 230 розпорядчих документів: 122 накази з основної діяльності, 7 наказів з адміністративно-господарської діяльності, 49 наказів з кадрових питань, 52 розпорядження. Доступність та гласність прийнятих рішень забезпечувалась через процедуру ознайомлення з наказами, розміщення інформації на стендах учительської та через опублікування на веб-сайті школи в межах законодавчих норм та обмежень.

Планові заходи внутрішнього адміністративного контролю на 2016-2017 навчальний рік виконані у повному обсязі.

З метою упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес та розвиток інноваційної діяльності школи директором ініційована участь у дослідно-експериментальній роботі всеукраїнського рівня за темою «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids). Протягом лютого-травня 2017 року відвідано 4 методичні заходи науково-практичного спрямування обласного та всеукраїнського рівнів, підготовлено відповідну документацію, проведені тематичні переговорні процедури на рівні управління освіти, ТОВ «Розумники», «Інституту модернізації змісту освіти». На даний час триває процес оформлення документів на рівні Міністерства освіти і науки України. Проект стартує 1 вересня 2017 року у 1 класі.

За авторства директора школи розроблено пілотний проект «Школа партнерства» для учнів початкових класів з метою перспективного розвитку закладу та з урахуванням актуальних процесів реформування в освітній галузі, потреби в реорганізації загальноосвітніх закладів міста.

 

Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи

У системі позаурочної навчально-виховної роботи здійснено перехід на проектну форму діяльності: організовано тематичні загальношкільні проекти «Україна – територія гідності та свободи», «Новорічний каламбур», «З Україною в серці». У чистині національно-патріотичного виховання започаткована форма шкільного віче – «Будь гідним сином України, героїв волі не забудь!» (21.11.2016), «Суверенна моя Україна» (20.01.2017), «Сто крилатих героїв у небо полетіло» (20.02.2017), «Чорнобиль – смуток темний і пекучий» (26.04.2017). У новому форматі флешмобу проведено свято останнього дзвоника «Не урок!». Фотоматеріали, відеозвіти проектів розміщено на шкільному веб-сайті.

 

Вжиті керівником заходи щодо зміцнення та модернізації

матеріально-технічної бази навчального закладу

Питання модернізації матеріально-технічної бази школи є одним із пріоритетних в управлінській діяльності директора. На порядку денному – комплекс заходів щодо реалізації Грантового Проекту Європейської комісії в м. Славутичі «Пілотний проект з реалізації плану дій сталого енергетичного розвитку м. Славутича до 2020 року – здійснення термомодернізації 2-х муніципальних об’єктів бюджетної сфери». З 01 березня 2017 року капітальні ремонтні роботи розпочато ПП «УкрПромбуд-Б» загальною вартістю 11 549 704, 19 грн.

Проектом передбачено заміну вікон і дверей на подвійні склопакети, утеплення стін цоколю піносклом та зовнішніх стін мінераловатними плитами, встановлення індивідуального теплового пункту, реконструкція вентиляційної системи, промивка та балансування системи опалення. Загалом це має стати передумовою енергозаощадливої експлуатації будівлі школи та комфортному середовищу для учнів та персоналу. Такий обсяг робіт вимагає чіткої двосторонньої організації взаємної роботи як з боку навчального закладу, так із боку підрядної організації. Координаційні заходи спрямовувались на дотримання безпечних умов перебування під час навчально-виховного процесу, який не був призупинений, та дотримання вимог експлуатації будівлі.

У частині зміцнення матеріально-технічної бази школи слід відзначити позитивну динаміку через акумуляцію управлінських зусиль усієї вертикалі міської влади (директор – управління освіти – Славутицька міська рада). Ефективність діяльності школи забезпечено відповідно до фактичних обсягів фінансування та з урахуванням раціонального використання позабюджетних коштів. Протягом звітного періоду придбано:

 

№ п/п

Найменування товару

Кількість

Сума

Фінансування

1.

Спортивний інвентар

-

26 700,00

Загальний фонд

2.

Спортивна форма

24 комплекти

7 920,00

Загальний фонд

3.

Проектор

1 шт.

8 575,80

Спеціальний

фонд

1 шт.

9 357,00

Бюджет розвитку

1 шт.

9 500,00

Грант міського голови

4.

Ноутбук

1 шт.

6 750,00

Спеціальний

фонд

1 шт.

8 000,00

Бюджет розвитку

5.

Системний блок

2 шт.

25 996,00

Бюджет розвитку

6.

Інтерактивна дошка

2 шт.

33 967,00

Бюджет розвитку

7.

Телевізор

2 шт.

32 414,00

Бюджет розвитку

8.

Проекційний екран

1 шт.

1 465.00

Спеціальний

фонд

9.

Радіосистема на 2 радіомікрофони

2 шт.

10 320,00

Грант міського голови

10.

Будматеріали

-

5 402,38

Спеціальний

фонд

11.

Господарчі товари

-

8 383,53

Загальний фонд

5 978,73

Спеціальний фонд

12.

Канцелярські товари

-

1167,50

 

Загальний

фонд

13.

Мікрохвильова піч

1 шт.

1 835,00

Спеціальний

фонд

14.

Миючі товари

-

2 000,00

Спеціальний

фонд

15.

Медикаменти

-

522,00

Загальний

фонд

16.

Питний фонтанчик

1 шт.

9 360, 00

Бюджет

розвитку

17.

Система відеоспостереження

1 шт.

21 510,00

Бюджет

розвитку

18.

Меблі

учительська,

парти – 15 шт

стільці – 30 ш

33 981,00

Загальний фонд

парти – 30

стільці - 60

27 681,00

Загальний фонд

19.

Обладнання для ігрової кімнати

-

30 625,00

Бюджет

розвитку

20.

Електрообладнання для шкільної їдальні

плита – 1,

шафа жарочна – 1,

сковорода промислова - 1

42 154,24

Бюджет розвитку

21.

Велопарковка

1 шт.

-

Подарунок

22.

Дозатори рідкого мила

10 шт.

-

Подарунок

 

Вжиті заходи щодо забезпечення навчального закладу кваліфікованими педагогічними кадрами

та доцільність їх розстановки

Кадрова політика протягом року не зазнала змін, оскільки фактичний підбір персоналу не здійснювався. Педагогічний колектив школи є стабільним і нараховує 21 основний працівник, 5 сумісників, 6 перебувають у відпустці по догляду за дитиною. Фаховий рівень педагогів є достатнім: 8 осіб є спеціалістами вищої категорії, 8 – «І категорії», 2 – «ІІ категорії», 3 – «Спеціаліст». Педзвання «Старший учитель» мають 5 осіб, нагрудним знаком «Відмінник освіти» відзначено 1 педагога.

Шкільна атестаційна комісія під головуванням директора школи провела у встановленому порядку атестацію 3-х педагогічних працівників: на підтвердження раніше присвоєним кваліфікаційним категоріям – 2 особи, на встановлення «спеціаліста ІІ категорії» – 1 особа. Результати узагальнені наказом по школі від 22.03.2017 №12-О «Про підсумки атестації у 2017 році».

Директор школи особистим прикладом заохочує колектив до самовдосконалення, саморозвитку через опанування сучасними освітніми технологіями, новітніми формами організації навчально-виховного процесу та створенням умов для їх впровадження у школі:

  • Курси підвищення кваліфікації у Чернігівському ОІППО ім.К.Д.Ушинського (28.11.-09.12.2016, м. Чернігів)
  • Конференція «Використання інтерактивних технологій в освіті» (06.02.2017, м. Чернігів)
  • Семінар-практикум «Впровадження сучасних рішень для освіти» (02.03.2017, м. Київ, Інститут педагогіки НАПНУ)
  • Практично-орієнтований семінар «Впровадження ІКТ в освітній процес на прикладі інтерактивного курсу «Вчи. com. ua» з математики для початкової школи» (15.03.2017, м. Славутич)
  • Участь у VIII Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2017» (16.03.2017, м. Київ)
  • Семінар-практикум «Системна підготовка педагогів до здійснення дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності» (22.03.2017, м. Славутич)
  • Участь у Міжнародному конгресі «Освіта Київщини в європейському вимірі» (28.03.2017, м. Бровари)
  • Модульне навчання «Інноваційне навчальне середовище початкової школи» (31.03.2017, м. Київ)
  • Функціональне навчання у сфері цивільного захисту (24.04-26.04.2017, м. Славутич)
  • Практичний тренінг «Методика використання хмарних сервісів Microsoft Office 365 у навчальному процесі» (06.06.2017, м. Славутич).

Серед управлінських завдань – розвиток колективу, готового забезпечувати конкурентоспроможність школи та здатного динамічно діяти в умовах освітніх реформ загалом та перспектив розвитку школи зокрема. Реалізація потенціалу кожного працівника розглядається як обов’язкова передумова ефективного забезпечення закладу висококваліфікованим персоналом.

 

Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я

учнів та педагогічних працівників

З 16.01.2017 у школі організовано гаряче харчування. Послуга надається ПП «Чідрен-продукт» на договірних умовах. Грошова вартість витрат на харчування 1 учня в день визначена рішенням виконавчого комітету від 10.01.2017 №20 і склала суму 12 грн. 99 коп. Для учнів 2-4-х класів - у співвідношенні 40% - міський бюджет, 60% - батьківська плата; для учнів пільгових категорій з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та дітей з малозабезпечених сімей (16 осіб) – на безоплатній основі, за рахунок міського бюджету.

З 03.04.2017 року кількість учнів, для яких організовувалось безкоштовне харчування, зросла на 43 дитини за рахунок категорій дітей учасників АТО, малозабезпечених та багатодітних сімей. Загалом гарячим харчуванням на кінець навчального року було охоплено 130 учнів, що склало 54% контингенту, з них – 43 учні початкових класів, 61 учень – пільгових категорій, 26 учнів – за батьківські кошти. Щоденному адміністративному моніторингу підлягали питання технологій приготування їжі, якості готових страв, дотримання вимог санітарно-гігієнічного режиму в їдальні та на харчоблоці, культури дитячого харчування.

Медичне обслуговування школярів здійснювалось медичною сестрою Сидорук О.О. та фахівцями медико-санітарної частини в частині щорічного медичного огляду чи за фактами звернень.

Протягом звітного періоду дотримувались вимоги охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічні та протипожежні норми. Порушень не виявлено.

Соціальна підтримка та допомога дітям пільгових категорій здійснювалась в межах функціональних обов’язків соціального педагога, практичного психолога, класного керівника. За даними соціальної паспортизації 142 учні (59,6% контингенту) потребують особливої педагогічної уваги:

 

п/п

Ознака

2016-2017 н.р.

1.

Кількість багатодітних сімей/

в них дітей

17/36

2.

Кількість неповних сімей

60/71

3.

Кількість малозабезпечених сімей/ в них дітей

5/17

4.

Кількість дітей-сиріт

0

5.

Кількість дітей, позбавлених батьківського піклування

14

(з них 7 дітей

проживають в сім’ях опікунів,

7 дітей в ДБ «Центр захисту дітей»)

 

6.

Кількість дітей-інвалідів

4

 

Частина проведеної індивідуальної роботи з обліковим контингентом дітей реалізовувалась в межах загальноміської програми соціальної підтримки сім’ї, виявлення дітей, які перебувають у складних умовах проживання на 2016-2020 роки «Назустріч дітям».

Умови колективного договору між адміністрацією школи, профспілковим комітетом та колективом школи, укладений на 2014-2017 роки, в основному дотримані. Законодавчі норми щодо оплати праці, режиму роботи школи та Правил внутрішнього трудового розпорядку не порушувались. Індивідуальні запити працівників щодо організації виробничих та трудових відносин фактично задовольнялись. Директором школи спрямовувались зусилля на упередження виникненню трудових конфліктів в умовах зміни керівника.

На сьогодні проблемним залишається питання неповного педагогічного навантаження в умовах скорочення контингенту учнів та фактичних потреб школи у забезпеченні педагогічними кадрами. За попереднім розподілом із 23 педагогічних працівників у 2017-2018 н.р. 10 матимуть кількість годин менше тарифної ставки, в межах від 6,5 год. до 17,25 год. Вакансії – фізика, астрономія – 13,25 год., Захист Вітчизни – 3,25 год., музичне мистецтво – 2 год.

З метою створення комфортних умов праці була облаштована побутова кімната для педагогічних працівників, однак фактичне її використання обмежилось поодинокими потребами.

Директором школи спрямовано діяльність учасників навчально-виховного процесу на посилення контролю за дотриманням учнями вимог Статуту школи та Правил для учнів. Наголошено на узгодженні педагогічних дій щодо єдиних вимог до учнів. Прийняті відповідні колегіальні та управлінські рішення на рівні адміністрації (наказ від 28.11.2016 №222 «Про додаткові заходи щодо дотримання учнями дисципліни»), педагогічного колективу (нарада при директорові від 27.02.2017, 24.04.2017), громадськості (засідання Ради школи від 26.01.2017).

З метою профілактики правопорушень у школі працювала Рада профілактики: проведено 10 засідань, на які було запрошено 17 учнів та їх батьків. На засіданнях розглядались питання порушення внутрішкільного розпорядку, правил для учнів, Статуту школи, факти пропуску занять без поважних причин. До адміністративної відповідальності за неналежне виконання батьківських обов’язків притягнено батьків 2-х учнів (Ст.184 АК України). Відповідно до облікових даних про стан злочинності та правопорушень серед неповнолітніх на кінець навчального року 1 учень перебуває на обліку у КПСД, 2 – ССДС, 5 – на внутрішньошкільному профілактичному обліку.

Стан дитячого травматизму – задовільний. 19.05.2017 зафіксована 1 травма (струс головного мозку), що сталася на перерві через особисту необережність учнів 7-го класу та нехтування правилами поведінки.

 

 

Залучення педагогічної та батьківської громадськості

навчального закладу до управління його діяльністю;

співпраця з громадськими організаціями.

У пошуку актуальних для школи форм роботи з батьками у ІІ семестрі 2016-2017 н.р. сплановано єдину тематику інформаційного журналу для класних керівників як форму організації батьківського всеобучу. Проведено тематичну педагогічну раду «Про особистісний розвиток учня на всіх сходинках навчання через взаємодію школи та сім’ї». Батьки залучались до проведення загальношкільних виховних заходів. У травні пройшов тиждень родинного єднання «Міцна родина – міцна Україна». Директор взяла участь у проведенні батьківських зборів на рівні 5 класних колективів: 1-й, 3-й, 4-й, 8-й, 9-й класи. Проведено 1 засідання шкільного батьківського комітету (голова Ювченко Т.О.). За результатами спільної діяльності педагогів та батьків активні учасники шкільного життя були відзначені подяками за підсумками року (10 осіб).

Оновлено склад Ради школи (голова Маховик А.С.) та приведено у відповідність до Статутних вимог. З цією метою проведені загальні збори колективу, визначені делегати та затверджений план роботи на січень-червень 2017 року. Проведено 3 засідання відповідно до плану. Пропозиції та зауваження, що надходили у процесі робочого обговорення, були враховані директором для подальшої організації діяльності школи.

Через особистий прийом громадян зафіксовано 2 звернення: 1 – із категорії пропозицій, 1 – скарга через міжособистісні стосунки школярів. 2 колективних звернення було зареєстровано управлінням освіти і науки Славутицької міської ради. За усіма фактами звернень проведена відповідна робота, наслідки вирішення – позитивні. Дисциплінарні стягнення не вживались, директором велась роз’яснювальна індивідуальна робота з педагогічними працівниками щодо виявлених недоліків.

 

Переглядів: 57 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
SOS
Блог психологів
Патріоти України
Профорієнтація
Підготовка до ЗНО
ЗНО онлайн
Інтернетбезпека
.
Допоможемо
Читаємо класику
Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ПОГОДА
GISMETEO: Погода по г.Славутич
Славутицька ЗОШ №2 © 2017