Неділя, 18.11.2018, 22:39
Славутицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області
Вітаю Вас Гость | RSS
Форма входу
Меню сайту
Миттєвості життя
Освітні сайти

КПІ м. Славутич
Молодіжна рада
Наше опитування
Як ви оцінюєте інформативність сайту ЗОШ №2?
Всього відповідей: 357
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Лютий » 15 » Про організацію гарячого харчування учнів у ІІ семестрі 2017-2018 навчального року
16:41
Про організацію гарячого харчування учнів у ІІ семестрі 2017-2018 навчального року

Н А К А З № 20 від 14.02.2018         

Про організацію гарячого харчування

учнів у ІІ семестрі 2017-2018 навчального року

На виконання п.3 ст.56 Закону України «Про освіту», ст. 22 Закону України «Про загальну середню освіту», керуючись постановами Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», від 18.01.2016  № 16 «Порядок  надання послуг з харчування дітей  у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах,  операції з надання яких звільняються  від обкладення податком на додану вартість», рішенням виконавчого комітету Славутицької міської ради від 07.02.2018 № 99  «Про встановлення грошової вартості витрат  на харчування учнів», відповідно до наказу управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області від 12.02.2018 №16 «Про організацію харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах м. Славутича у 2018 році» та з метою організації повноцінного, якісного харчування учнів школи

НАКАЗУЮ :

  1. Організувати з 19.02.2018 гаряче харчування учнів школи таким чином:
    1. для учнів 2-4 класів у співвідношенні оплати за харчування у розмірах: 40% - кошти місцевого бюджету, 60% - батьківська плата від встановленої грошової норми харчування на одну дитину в день - 15 грн. 00 коп.;
    2. для учнів 6-11 класів – 100% батьківська плата від встановленої грошової норми харчування на одну дитину в день – 20 грн. 00 коп.;
    3. для учнів пільгових категорій (із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей із сімей, які отримують державну соціальну допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», дітей-інвалідів, які навчаються в інклюзивних класах, дітей з інвалідністю, дітей учасників антитерористичної операції, дітей учасників бойових дій, дітей із багатодітних сімей, дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб, дітей-напівсиріт) на підставі заяв батьків (осіб, що їх замінюють) і довідок про вищевказану допомогу – на безоплатній основі (додаток 1).
  2. Організовувати харчування учнів на підставі таких документів:
  • для учнів, зазначених у п.1.1, 1.2., на підставі заяв батьків (осіб, що їх замінюють) та підтверджуючих документів про попередню оплату за харчування;
  • для учнів, зазначених у п.1.3, на підставі заяв батьків (осіб, що їх замінюють) та підтверджуючих документів відповідно статусу.
  1. Здійснювати харчування учнів за затвердженим графіком:
  • 10.10 – 10.30 – учнів 2-4-х класів;
  • 11.15 – 11.35 – учнів 6-11-х класів.
  1. Покласти відповідальність за ведення обліку харчування дітей на класних керівників та соціального педагога Джуму І.В. ( дітей пільгових категорій).
  2. Класним керівникам, Джумі І.В.:
    1. довести до відома батьків інформацію про особливості організації дитячого харчування, грошову вартість та умови оплати;
    2. здійснювати щоденний облік харчування учнів, формувати замовлення з урахуванням фактичної присутності учнів;
    3. вести табелі обліку харчування та подавати їх директору школи до 30 числа щомісяця;
    4. здійснювати постійний моніторинг стану оплати за харчування та проводити роз’яснювальну роботу з батьками щодо недопущення фактів виникнення заборгованості за отриману послугу.
  3. Сидорук О.О., медичній сестрі:
    1. контролювати дотримання затвердженого примірного двотижневого меню, якість готових страв та виконання норм харчування, дотримання правил особистої гігієни учнями та персоналом;
    2. здійснювати постійний контроль за кількістю та якістю продуктів харчування, що надходять до школи, відповідно до вимог технічної, якісної характеристики, наявністю супроводжувальних документів;
    3. вжити заходів щодо попередження спалахів гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь; безумовно дотримуватись санітарно-гігієнічних та протиепідемічних вимог щодо організації харчування учнів у школі.
  4. Ярош С.М., завгоспу школи, забезпечувати належні санітарно-гігієнічні умови  в приміщенні шкільної їдальні та харчоблоку.
  5. Секретарю Рубан В.В. ознайомити працівників з даним наказом під їх особистий підпис.
  6. Учителю Норенко Л.М. розмістити даний наказ (без додатку) та банківські реквізити для здійснення платежів на веб-сайті школи.
  7. Контроль за організацією харчування учнів школи та виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор школи                                                                             А.В.Ігнатова

 

Переглядів: 77 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Актуально
Профорієнтація
Патріоти України
Блог психологів
SOS
ЗНО-2018
.
ЗНО онлайн
Читаємо класику
Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Допоможемо
ПОГОДА
GISMETEO: Погода по г.Славутич
Славутицька ЗОШ №2 © 2018